6 Haziran 2013 Perşembe

Your prey is in vain

Yok efendim neymiş ülkeyi aksakallı dedelerin duaları ayakta tutuyormuş. Neymiş, torunu sınavı onun duaları sayesinde kazanmış. İşte efendim, doktor bey beni sevenlerimin duaları ayakta tutuyor.

O doktor iki gün bakmasın sana ne olur düşündün mü? Ne olur o zaman dualar?

Her şeyi dualara bağlamak emeği hiçe saymaktır. Ben sınıfımı geçmek için o kadar çalışayım. Biri çıkıp üstüne alsın bütün emeğimi. "Benim dualarımla geçtin" WTF

İmkansız şeyler için dua edince neden gerçekleşmez onlar? Yüce allahın gücü yetmiyor mu onlara?  Üstünde düşünmeye değer bi konu bu. 

Allah her istediğimizi bilmiyor mu? Neden onlar için yalvarmamızı bekliyor? Bu nasıl bi egoizm?

Aranızda bu yazdıklarımdan hoşlanmayanlar olabilir. Onlara sesleniyorum. Dağılabilirsiniz. 



1 yorum: