25 Mayıs 2013 Cumartesi

Şüphesiz ki biz erken kalkanlardan değilizdir

Normal hayatta utangaçlıkla kesinlikle alakası olmayan ben nedense yazdıklarımı paylaşmaktan çekiniyorum gibi biraz. Belki topluluk önünde konuşma korkusuna benzetebilirim bunu. Aslında yazmak istiyorum. Yazdıklarım okunsun istiyorum. Ama bi taraftan da korku var içimde. Sonuç olarak yazıyorum işte.
Okunsun ya da yazdığımla kalsın.

Uyumayı severim aslında. Bilinçaltımın bana sunduğu şeyleri seyretmek filan. Güzeldir yani. Ama istediğim saatte olunca. Sabah erken uyanmam gerektiğinde uyku göreve dönüşür. O an uyumanın benim için bittiği andır işte. Yapması gereken şeylerden özenle kaçınan kişiliğime son derece uygun olarak uyuyamıyorum. Gelmiyor içimden. Sonunda oturup böyle şeyler yazıyorum.
"Şüphesiz ki ben erken uyuyanlardan değilim"

1 yorum: