28 Mayıs 2013 Salı

Ironica

Hayatla ilgili iyi şeyler düşünün. Böyle yaparak evrene mesaj gönderip iyi şeyler olmasına yardımcı olabilirsiniz. Kötü şeyler olursa eğer üzülmeyin. Vardır onda da bi hayır. Hayatlarımız bilmediğimiz büyük bi planın parçaları aslında.

Durduk yere ya da belli aralıklarla kendinizi kontrol edin. Sonuçta siz değerler üreten bi fabrikasınız. Eğer yeterli maddi manevi değer üretemediyseniz çeki düzen verin kendinize. Uzun vadeli sonuçlarına siz de şaşıracaksınız

Sabahları kalktıktan sonra bir elma yiyin. Sizi kahveden daha fazla uyandırır. Günün geri kalanında daha pozitif olmanızı sağlar. Değer üretmenizi kolaylaştırır. 

Şaka lan şaka. Yemişim elmasını maneviyatını. Öyle bir insan değilim ben. Yukardaki düşünceler de tamamen saçma bulduğum şeyler. Öptüm ;)

Aslında bir de araya bunlar tesadüf eseri olabilir mi tadında Harun Yahya klasikleri sıkıştırıcaktım da kaldırmadı bünyem. Yazamadım neyse.

2 yorum:

  1. "Allah aşkında sevgi yoksa filan orada problem var demektir..." konuyla alakalı değil ama Harun Yahya'dan alıntı diye eklemek istedim :D
    ironica diyerek ama foreshadowing yapmışsın belli etmişsin , yazı uzun olaydı o zaman çakmazdık ama gayet uygun olmuş görüşler..

    YanıtlaSil
  2. Harun yahya eklemeden bu kadar uzatabildim :D Klasik hayat size limon verirse limonata yapıncı görüşle ilgili bilgim bu kadar malesef :D Ironica demeden duramadım. Arşivde "Hayatınızı pozitif yaşayın" cinsinden bi başlık olması kanıma dokunurdu ne yalan söyleyeyim.

    YanıtlaSil